dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

attans

Kategori: En del av mig

mina dator mår inte bra just nu asså =/ dee  mkt attans på de.. funderar på att stänga av den när jag går till dagis!! =/
annars så har man sovit 10 timmar inatt :) mkt härligt, blidde lite för lite igår så tog igen de nu istället :) o de va exakt de min kropp behövde.. o sen står kaffet på där uppe o väntar på att jag ska komma o hämta de, mums.. fan blivit lite kaffe beroende igen =/ men de ska fan aldrig bli som i gymnasiet igen!! de va liiite för extremt.. stackars jossan o kicki..
nej men annars så ska man väl ha kläder på dagis? =/ hatar detta, när man fan inte alls har en aning om va man ska ha på sig =/ finns fan inga kläder kännde de som =/ nu börjar jag få kläder på golvet igen, fan snart har vevve någe o säga åt mig att jag kan göra när jag e uttråkad ;)
juste de e fredag, så de betyder helg!!! o sen betyder de Jossan!!! wiiie :)
annars så måste jag försöka få tag på komvux, har lite jag måste plugga, o sen så e de typ jobb hela nästa vecka, utom onsdag för då e jag iaf ledig :) oavsett vad typ.. :) jag anstränger mig för att förbättre vissa realtioner som behöver de.. jag mår väldigt bra i mig själv just nu o kommit på min bästa egenskap typ =P när jag har förlåtit någon så släpper jag de o går vidare :) juste nu e livet helt fucking underbart :)
nej nu ska jag hitta kläder, packa o fixa de sista innan jag måste gå..
puss på er

Kommentarer

  • Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

    hoppas du har en skön lördag!

    2011-02-26 | 16:58:51
    Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: