dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

anti idag

Kategori: En del av mig

älskar att vakna sur för man somnade sur.. lr somnade o somnade.. gjort mitt bästa.. hur många gånger måste jag säga att jag har inge problem me att sova, de e somnadet som inte brukar va en höjdare..
känner att jag ser ut som en zombie o jag ska iväg till jobbet.. underbart.. kommer fan inte ha en så rolig dag idag nej..
måste undrar hur folk tänker.. om man inte svarar i telefon.. varför fortsätetr folk att ringa? känns som min telefon gick på högvarv igår.. ingen slutade ringa.. jag orkar inte prata i telefon varje dag.. vet att de e hemskt att säga, älskar mina vänner men nej.. huvudvärk o skit får en att inte vilja alls.. o igår va de typ allt.. nej usch.. sitter jag o klagar på saker jag egentligen inte orkar bry mig om.. bara för jag vaknat o somnat sur så blir de så här..
igår gjorde jag exakt samma sak som jag gjort mot pingvinmannen, jag siktade på att såra.. kände de själv.. men jag pallade inte att bry mig.. usch vilken hemsk människa jag e.. nej hörde att jag fått sms men orkar inte ta mig mot sängen.. borde sminka mig o typ klä på mig.. o komma iväg till dagis.. underbart.. äcklig jävla tisdag..
o måndagen igår va fan inte bättre!! hoppas ni alla där ute fick en bättre alla hjärtansdag.. jag som e mest anti sådant än någon annan typ, bara skit.. jag som egentligen e anti kärlek oxå för den delen.. underbart..
nej usch ska försöka typ sluta av anti under dagen iaf så får jag va hur sur som helst ikväll, för annars komemr de drabba alla barn =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: