dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

helvetet brinner

Kategori: En del av mig

jo de måste nog vara så, hej hopp iaf jag har sömnproblem, jag kan inte sova, inte själv iaf, har huvudvärk o ångest o e arbetslös om ett tag o kryper in i mitt skal o vill inte, de e som allt kommer på en o samma gång lixom.. men lika glad e jag för de, de e ju jul o sen nyår o nyår ska bli spännande tror jag :) ska firas me Alex o Agnes :) på nationen o massa massa finkläder på :) så de ska bli hur skoj som helst!
juste nu skulle jag ju klä på mig för jag ska iväg o handla julklappar me pappa, o sen blir d ehem o försöka va duktig o slå in lite saker.. jobbar imorgon, nicklas komemr imorgon, mamma fyller år på måndag o tisdag blir de iväg o handla julklappar åt mina kusinbarn o onsdag jobbar jag o sen e de lixom den 22 december.. hur in i helvete blev de de?!
jag orkar inte men man måste, så dax o slänga på sig ett leende o va glad idag me.. längtar efter nicklas, han får mig iaf att sova o att tänka på annat för jag orkar ju inte prata just nu.. sen så hoppas jag på flytt till uppsala efter nyår men man vet ju aldrig..
dax o fixa sig = klä på sig o få på sig smink.. huvudvärken trycker i hela huvudet.. sömnbristen..
megamind går på tv = lycklig flicka..
nej klä på sig nu.. lovar att försöka uppdatera oftare.. puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: