dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Detta fält måste fyllas i

Kategori: En del av mig

hallå!! jag exakt råkat slänga ut ett helt glas me obay på min garderob, i min garderob, i mitt smink, på golvet, på massa sladdar, på datorn, på tagentbordet och på min nordea dosa.. men inget på mig själv så de va väl tur de :P nej så smått bitter.. men har ju aldrig sagt att jag e duktig direkt!
jag e uppe tidigt för jag ska träffa honom som ingen vill att jag umgås me men jag måste få träffa en av mina bästa vänner, alla vet hur de e o ha sådana o skulle ni överleva utan er?! nej exakt så jag måste få umgås me calle även om alla ska ha åsikter om de!!
de va en vädligt trevlig helg :9 umgås lite me thos o johan igen e ju alltid trevligt :) mys pojkar :) o micke o palle o emilia.. de va dem jag hade träffat innan men adam o fredrik va otroligt trevligt folk dem med :)
måste säga att jag har nog den snyggaste pojkvännen ever!!! e de ingen som tror mig så ska ni få bildbevis på de!!
nu blir ni avis vaa??! så jävla seig person jag lyckas att hitta :)
tur att jag verkligen tycker om honom innan jag blev tvingad att inse vem han va :P haha jo denna bild e tagen hamma hos thos o johan på hatt festen vi va på, detta e inte nicklas hatt men hans pirathatt ville typ alla pröva :P så han lånade denna, jag hade en liten pluttiplutt rosa :P orkade inte va snygg direkt, men typ alla tjejer hade en sådan, men jag hade ju ansträngt mig liiite mera än andra känner jag, okej palle va ju fan.. peruk o hatt :P hon va snygg!! :)
annars så har jag på riktigt nog världens sötaste pojke som tänker på mig o köpt ett halsband till mig..
har skällt lite på comviq nyss, ska fixa abonnemang nu fan!! trött på dett skit!! men för sådant behövs pengar på jag måste börja jobba o plugga så jag kan få ihop allt, o när de e klart så söka jobb i uppsala o flytta dit!! känns som de e för mkt o jag får panik över allt.. panik över att flytta in hos en pojke, o lämna typ mitt liv här.. jaa jag tänker för mkt, men ändå så trivs jag mer o mer hos nicklas o uppsala så varför inte =/ o där kan jag plugga mera.. aja, nej ska sminka mig nu.. puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: