dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

ut o stressa lite mera!!

Kategori: En del av mig

juste fan!! då kom jag på att jag vill ju ha kemera oxå :O
trodde jag hade packat klart men tydligen inte, ska åka till uppsala idag igen men fosta stoppet är på buttericks i sthlm! ska handla lite saker till nicklas, för vi ska på hattfest imorgon :) jag har trligen min fixad redan ;) ligger i väskan :P om jag inte hittar någe roligare så blir de väl den.. :)
sen så fest imorgon o österbybruk på lördag på utflyttningsfest :) såå de e bokat denna helg..
sen så börjar jag väl jobba i september igen :) nytt jobb o jag borde hinna plugga oxå!!! jippi!!!
o sen nästa helg e de ink bash :) såå yes nu e de mkt! försöka göra vettigare saker mellan dessa helger kanske :P typ städa o sakna nicklas, saknar honom för mkt så åker till honom idag :) nej nu måste jag gå puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: