dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

...måste vi drömma våra drömmar och dessutom leva dem?

Kategori: En del av mig

jo de va ett tag sedan, mkt saker harhänt så har inte haft tid att skriva..
e för första gången på två veckor lr mera ensam o utan nicklas =/ de e otroligt ensamt o märks på sömnen att han inte varit här =/ däckade typ 3 lr någe, iof hygligt tidigt iaf! vaknade iof när han skrev sms vid halv 5, jo vi båda har härliga sömnproblem :P men dem märks typ inte av när vi sover ihop, lr jag sover iaf! o vaknar varje gång han rör på sig men de e en annan sak, men han får lite sömn oxå :) hade ställt kl. så uppe kl 11 igen, hade tänkt o städa hela mitt rum o gå igenom saker o sååå men tydligen ska jag me o handla me mina föräldrar så får väl börja när jag kommer hem lr imorgon, nicklas vill att jag kommer till honom imorgon.. antingen imorgon lr torsdag tycker han, kom ju hem igår kväll lixom =/ men vafan finns de här i stenhamra för mig??! inget.. funderar på att börja söka jobb i uppsala.. o plugga upp ämnen jag vill plugga upp så klart o sen söka högskola till våren.. små funderingar.. ett liv me nicklas lixom..
aja, på tal om att jag kom hem igår så va de nog min värsta dag på riktigt jävla fucking länge!!!! hade svårt att somna natten innan o nicklas däckar som vanligt till film, o svårt o va mysig me en som sover :P men han vaknade iaf haha men aja, han drog till jobbet o lämnade sin hemma nyckel me mig o jag tog mig upp o spelade lite Fallout: New Vegas, underbart spel!!!! pröva ni som har lusten!! ska köpa spel idga hade jag tänkt!! aja, fastnade efter två timmars spelande så gjorde i ordning mig o drog till nicklas jobb o lunchade me honom :) sen satte mig på bussen till centralstation i uppsala, o ska ta upptåget till upplands väsby, råkade av någon jävla förvirrande annledning sätta mig på fel upptåg, o inser de när jag visar biljetten så får åka gratis till nästa station o ska ta upp mitt handfree för att ringa jossan o inser att jag fortfarande har nicklas nyckel på mig!! FUCK!!!!
ringer honom, får åka till uppsala, åka till hans jobb, lämna nyckeln, köper cola tidning typ :P sätter mig på bussen till station o hinner me nästa upptåg (åt rätt håll) och får använda samma biljett igen!! yes!!! dyrt annars ju.. kommer till väsby o åker pendel inge fel me de, bara långtråkigt ju..
kommer till solna o inser att bussen e sen för de e trafik, den e 30 min sen!! jippi!!!! så tog mig 3 och en halv timma o komma hem från uppsala!! INTE OKEJ!!!!
juste va pride i helgen, vevve ringde som fan, försökte ringa men gick aldrig fram =/ o tror inte hon fick nåhot av mina sms heller =/ vette fan va de e me min mobil.. tror den börjar ge upp lite.. jäkla HTC!! älskar iaf HTC ibland.. kund eju varit värre, kunde varit en sony ericsson lr ännu värre en nokia!! ska ringa henne o se hur sur hon e typ.. meen nu ska jag sminka mig, har typ fullt upp hela tiden känns de som, e väl så att ha pojkvän??
plånboken :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: