dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

idag kör vi!!

Kategori: den andra delen av mig

shit shit shit!!! skulle ringt vevve i måndags igen, meen missade de för jag va så trött, o låg jag me panik-huvudvärk hela degan! yes skiten e tillbaka o den slår på stort denna gång!! jippi!!samtidigt som jag försökte typ överleva o hitta någe vetteigt o göra utan att äta tabletetr, hatar ju tabletter, vafan blir bättre me de lixom??! såå tvingar jag min kära pojke o käka tabletter o försöka sova :P han hade hemsk migrän o kunde knappt jobba, för man går inte hem från jobbet när man har migrän nej då!!
hej hopp underbar huvudevärk o idag så ska jag till de nya jobbet!!!
shiit nu börjar trycket kännas asså, kom smått olägligt ju! men ska kolla in detta iaf sen så hade ju jag o nicklas faktiskt fått ihop lite planer om framtiden redan..
meen ett steg i taget va de väl??! jag som aldrig lärt mig hur man planerar lr hur man inte stressar lixom =/ vill inte stressa fram me honom men asså detta e inte okej, känns helt fel när jag åker hem till mig, vafan har jag här hemma??! bara bråk o skit.. så förbannat trött på min kära storebror, blir typ utmattad så fort jag tänker på att jag ska hem, lr att jag e hemma lr skiten här.. o inatt åker mamma o pappa till spanien så då blir allt mkt värre, måste umgås me dem själva!
syskon e bra så länge man inte bor me de! lr umgås för mkt me dem..
jag tänker dumma banor just nu, o längatr typ mer efter nästa vecka än något annat =/ borde inte va så för jag får ju träffa min nicklas i helgen :) kanske redan imorgon man de e såå.. men jaa.. tänka man.. gräset e väl grönare på andra siden lr va säger man??!
juste snacka me empii o leon tar massa tester o skit, lillkillen e ju sjuk!! jag vill inte.. han va alla får inte va sjuk!!! han e ett barn o min älskling! världen går under om han e sjuk!!! då säger jag upp mig!! då så har de inge vettigt kvar här att gör om ett barn blir sjuk! jag tror inte på gud men om han skulle finnas så skulle han väl fan inte gör ett barn sjuk??! om han skulle finnas så skulle världen se bättre ut!! han skulle faktiskt se till så folk mådde bra!! så nej gud finns inte!! jävla påfund bara!! fan nu blir jag sur oxå!! ska nog sminka mig istället!!
Honey, why you callin me so late? 
It's kinda hard to talk right now 
Honey, why you cryin'? 
Is everything ok? 
I gotta whisper cause I can't be too loud 

Well my girl's in the next room 
Sometimes I wish she was you 
I guess we never really moved on 

It's really good to hear your voice 
Sayin' my name 
It sounds so sweet 
Comin' from the lips of an angel 
Hearin' those words 
It makes me weak

Kommentarer


Kommentera inlägget här: