dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

vill du byta hjärna me mig?!

Kategori: En del av mig

godmorgon världen.. vilken natt.. har knappt fattat ett skit av den, fattade inte om jag när jag somnade lr när jag somnade om lr om jag ens va vaken mellan?! lr har jag ens sovit egentligen?! o vafan har jag drömt lixom?! mår allmänt du piss iaf, o rädd för någe e jag oxå =/ asså detta e inte riktigt okej känner jag, hur fan gick detta till?! =/
asså.. nej jag vet inte alls.. jag e arg oxå =/ asså måste varit massa skumma drömmar.. asså nej, hatar att vakna upp o ha ett skumt humör, men kan ta att de e cp om jag kommer ihåg allt men neej nu e de bara cp o jag fattar inget =/
aja, dagens frukost består av - oboy och treo och c-vitamin.. men jag min lilla geni ;) haha nej men jag fick för mig att man kan ju blanda treo o c-vitamin så borde de bli godare!! o c-vitaminen e självklart me citron smak :) va annars lixom?! och vet ni vad?? de va fan godare!!! man slippe treons beska smak (inte för att den e så hemsk men orkade bara inte) o man får en god o lite nyttigare citromsmak :) såå jag e genigalisk!! :)
har hemska naglar, empii e på väg upp mot åre nu, får fixa nästa vecka! ska iväg o jobba, av någon anledning så saknar jag en annan avdelning på denna här förskolan =/ har jag övergett mina småbarn :O o vill ha lite större barn?! de kan ju fan inte stämma!!! o dem e typ underbara på gläntan, men den yngsta e fan typ 2 så dem e ju inte så små egentligen =P klarar ju av allt själva =P usch torra händer..


vill ha sommar nu!!! vill ha lön nu!!! vill sluta kaosa me honom nu!!! vill verkligen inte att jossan åker igen!! och jag vill verkligen krypa ner i sängen igen o glömma allt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: