dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

en del av mig

Kategori: En del av mig

haha måste säga att jag drömt om typ, emh jaa.. sjömän o hattar o sailor =P och allt detta e nickes fel!!! för jag vaknade upp någon gång i natt av att jag fick sms av honom, lr hade jag inte somnat ännu??! kommer fan inte ihåg asså =/ av att han skrev att jag borde ha följt me på skivan han gick på igår för temat va att va utklädd till någe på S.. o jag skulle då självklart varit sailor trash.. enligt alla o ingen =P såå jag har drömt om sådant i natt!! hahaha
meen jag känner att detta e iaf lite okej att drömma om för de e bara roligt när jag vaknar =P men muterande typ zombie grisar e inte okej!!!!
idag e de fredag, de betyder att mor ska på återträffa me sin gamla, gamla klass o att micke o linda ska på fest me alla grabbarna från stonehammer, lite smått avis asså =/ typ på kth oxå =/ o pappa ska ha alla bridge pensionärer hemma på middag o spela =/ såå jag har typ frågat vevve om jag fick fly till henne.. för jag känner inte för att träffa alla dessa pensionärer asså.. de e inte okej!! när ska jag typ skaffa mig ett liv o ta tummen ur arslet o flytta här ifrån?? har faktiskt börjat kolla nya jobb :O kanske borde ha ett i sommar??! lr va tycker ni? hatar o söka nya jobb, fan de värsta jag vet.. hatar mitt cv o mitt personliga brev o nej allt e bara fel o fult o jag e bara dålig o klarar inte av sådant.. lika bra att stanna på dagis tills jag dör.. kommer iaf aldrig komma in på en fucking skola heller.. så trött på att kämpa för någe som iaf inte går som jag vill..o om saker nu skulle gå som jag vill så e de bara ett dygn typ o sen så skiter sig allt igen!!
tror inte jag föddes till att lyckas, utan till att misslyckas..

All of my memories keep you near.
In silent moments imagine you here.
All of my nenories keep you near.
Your silent whispers, silent tears.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: