dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

behöver klippa håret ju =/

Kategori: En del av mig

ojoj.. nu har mkt hänt igen.. lördags stannade jag hemma för jag orkade inte så mkt mera.. när man väl orkade någe va kl. så förbannat mkt =/
så i söndags drog jag o träffa ela, mackan o mojje o drack lite öl på tyresö men de va nice efter de så blev de konsert :) Cancer Bats!!!!!! vet ni hur äckligt bra de va lr?? de ända som saknades va någon som stod me mig under spelningen, för calle o emilio, som jag va o såg spelningen me var längst fram o hoppade o jag pallade inte gå sönder så jag stod lite längre bak me alkohol o njöt av de sitället :)
men de va nice :) efter de så ville pojkarna vidare o de va grymt trevligt o umgås me dem, va ett jääävla tag sedan man gjorde de på de här sättet asså!!! efter de va de tänkt att åka till vårberg haha men de blev stenhamra :P inte ensam iaf.. o pojken stannade kvar ända tills idag, han har nyss gått till bussen, lr jag följde honom t.o.m!! så typ tre dygn me lilla calle, kände att efter all jävla kaos så förtjänar jag de.. så denna vecka, lr från i torsdags så har vi umgåtts i 5 dagar.. asså hur kan de va möjligt??! har vi slagit oss ordentligt lr?! när hände de senast lixom?!
va ska man säga, lyckas vi kaos till de mera än vi lyckats me förut så e de ju fan ett under och de tror jag aldrig att vi kommer lyckas me o just nu så bråkar vi iaf inte så de e positivt.. vi har inte bråkat alls.. vi har varit snälla o duktiga hela tiden.. nej nu tänkte jag försöka få i mig lite mat kanske!! o sen typ försöka få lite sömn haha.. de e väl de ända vi misslyckats me denna tid vi umgåtts hahaha
hade tänkt o lägga upp lite bilder meeeen den va så jääävla seg så jag orkar inte.. juste, kanske kanske blir peace and love iaf :) calle tyckte att jag skulel följa me dem ditt så får se hur mkt man klarar, kanske borde lära känna några flera av hans vänner innan =/ meeen känenr ju en del iaf! men metaltown o wcr biljetter blir de denna månad :) så de e nice!!! me love it!!
nu vill jag typ grilla o sitta o dricka öl!! hoppas helgen blir sådan :) puss puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: