dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

somliga ljus brinner aldrig ut

Kategori: En del av mig

de sista jag läste innan jag somnade o de fösta jag läste när jag vaknade va sms av calle..
kan någon förklara för mig va som händer?! o varför jag e så äckligt lycklig o glad o svävar omkring på moln och vill aldrig komma ner härifrån!! de ända som inte blir påverkat e nog min sömn för den e exakt lika jävlig som innan haha.. i natt har jag drömt om muterade grisar!!
tror nog vi ska lämna just de ämnet innan vi går in på alla detaljer o folk blir skrämda för min hjärna..
måste påpeka att jag har just nu världens segaste dator =P tror jag måste stänga av den medans jag trallar iväg till jobbet =/ så kommer jag bli så här äckligt glad när jag kommer hem trött att den inte e på =/ meeen då kanske inte inte e seg iaf =/ hum hum.. stoora val jag har här i livet asså!! och jag har inte fått någon fucking lön, OCH och kom på näär jag lämnad ein min rapport!! och jag gav den direkt till min chefs hand!! typ den 17 mars för jag trodde ju att jag skulle börja plugga den 21 mars så jag lämnade in den innan!! man neeej jag ska inte få lön jag blir sur, hatar att ha en förvirrad fucking chef!!!
och kommer ha en halv glad far nu på morgonen för jag sitter o lyssnar på musik haha, men de e faktiskt lågt!! tycker att man inte hör någe alls fan!!
för er som inte vet om detta ännu så har jag fått ett kusinbarn till!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: