dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

shoohoo de bästa som finns!!!

Kategori: En del av mig

lördags eftermiddag o jag e glader o lycklig just nu!! haft världens bästa helg, lr haha torsdag o fredag :) o idag blir de påskmiddag hemma me familjen så kommer inte röra mig så jävla mkt längre än till min ny bäddade säng :) som jag bäddade om  i torsdags innan jag åkte här ifrån =P
känner mig lite smått duktig asså!!
då rensade jag ur hela min garderob oxå!! o hängde in allt annat så jag känenr mig typ grymt duktig o bra för jag faktiskt gjort de o kan tänka på annat :)
aja, i torsdags så gjorde jag allt de på dagen + färgade håret så man e röd igen :) sen så tog jag o pallade mig till systemet o sen mötte jag upp ela o vi drog hem till henne o skulle ha en lugn kväll o bara softa, vi lyckades me de ända till runt 11, sen ringde rikard o vi pallade iväg oss till, tro de lr ej =p men HARRYS!! ojoj, där e man ju aldrig =P helt nytt ställe lixom! jag som skulle undvika detta ställe ett tag till för de e bara kaos när jag e där.. men inte i torsdags, vi hade trevligt o nicke kom sen oxå o sen så va ju calle där o han o jag bråkade inget!!! men lyckades hamna i vårberg senare på kvällen haha så vi bråkade verkligen inte.. ela e typ fortfarande bitter för de haha
så på fredagen pallade jag mig tillbaka till högdalen o sen kom mackan o färgade hans hår o började föra o senare blidde de paradise :) så man blidde gay för en kväll!!
mackan sa att jag o ela såg ut som ett flatpar o en kvinna fråga om jag va flata o en jävla gubbe frågade om lyssnade på tokio hotel =/ va dra vi för slutsats av detta?! jag e en emoflata tydligen!!!
nej nu blir de snart middag så hoppas ni alla har en lika underbar påsk som mig!! o de blir calle igen på måndag :)
puss o glad påsk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: