dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

så trött, när ska jag få sova?

Kategori: En del av mig

onsdagsmorgon, och troligen e detta min sista dag denna här veckan som jag jobbar!!! vet ni hur skönt de e o va ledig lite längre än alla andra sen lr?! för nu börjar min  kropp gå sönder på riktigt, känner mig som 80 och orkar inget.. knappt så man e vaken till 21 på kvällen men sen så vaknar man iaf mitt i natten av panik, fråga mig inte va de e för panik men kan iaf inte somna om  o ligger o e rädd o ledsen för någe som jag inte kan fatta varför lr vafan va de e.. varit så här en tid nu.. ända gången jag sover e när jag sover med någon och de e ju inte vem som helst som man kan sova bredvid direkt.. har ju några personer jag sover grymt bra me o andra som  jag sover sämre me.. o allt handlar om hur mkt jag litar på människan typ..
idag e de inte lika mkt sol o fint väder som alla andra dagar, betyder de att man ska klä på sig lite mera än va man gjort tidigare då lr?! för de e så förbannat jobbigt o ha för lite kläder på dagis, lika jobbigt e de o ha för mkt kläder, gå inte o göra så mkt åt någe av de =/
nej gustavalund idag, inte varit där på en vecka nu, har bara varit på ekebyhov ju.. och haha gissa vem som har en röd näsa efter varit ute i solen flera dagar =P skulle väl varit hela ansiktet om jag hade orkat att visa mig utan smink, e så jävla ful utan de!!!
och idag kommer linda ut så de betyder att idag, men troligen inte, lr imorgon lr fredag =P så får jag rött hår igen :) äntligen, detta här ser för jääääävligt ut!!!

Kommentarer

  • vevve säger:

    du e visst fin utan smink!! du är bara ovan at vara utan de.

    KRAM

    2011-04-20 | 08:17:23
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här: