dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

påsk?!

Kategori: En del av mig

torsdag - jag går på den sista jävla energin idag asså! helt slut, helt trött, helt ont överallt o helt jätte snorig o täppt.. ser typ inge för jag e så trött o ögonen e svullna o jag pallar inte.. jag ville inte gå upp idag när jag blev tvingad! vill inte heller va på en förskola som jag inte trivs på.. lr jo jag trivs ju när jag väl e där.. men de e inte mina barn som e där.. kanske ska gå till empii efter dagis o snacka skit o träffa sofi o becka.. får se min ork..
jävla nicke som kommer o charmar sig, även om de e helt fel vecka för sådant men iaf.. han får väl sitta hemma o gråtrunka istället =P juste fick in mina papper till komvux igår äntligen, en klapp på mitt huvud för jag e duktig!! :) såå nu väntar jag bara svar o de tar ju inte så lång tid så borde väl få de nästa vecka?! hoppas bara jag skickade in rätt adress =/
fredag - har inga planer idag, funderar på om man ska åka hem efter jobbet o sova!!!! o sen om de skulle hända någe annat så kan man faktiskt åka från stenhamra =P bara inte för sent haha.. vet iof att mel, sofi o becka o alla ska ut på fredag men pallar seriöst inte, två kvällar me det folket skulle jag väl skjuta mig i skallen av!
lördag - middag hos empii?! hum, hon har snackat om de länge men vette fan om de blir av.. allt hänge rju på sofi.. hon kanske måste umgås lite me sina föräldrar oxå.. vafan hon ska ju bli storasyster oxå :O
♥ ♥ ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: