dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

middagsdejt?! du o jag?!

Kategori: En del av mig

måndag igen.. asså för första gången på riktigt länge känenr jag mig otroligt svensson!! o de e fel! för om jag inte hade kommit igäv till nicke i lördags natt så hade jag fan inte kommit längre än till ekerö på över en veckas tid!! o de ororar mig lite o jag får ångest!
annars så jobbar jag idag o imorgon o onsdag :) o självklart så ska jag hoppa mellan olika dagis men men så e de väl.. kan säga att jag käner mig utvilad oxå för att vara en måndag :) för jag har tagit en lugn helg :) så de e nice!! kom fan hem igår innan 6 på kvällen :O har aldrig lyckas komma hem så tidigt från nicke =P han gjorde sitt bästa för att stoppa d emeen jag va hård igår!! blev tvingad o komma hem o kunna slappna av o faktiskt få en rätt normal sömn o funka på dagis idag!! tog mig fan 5 dagar senast o fungera efter jag va hos honom..
denna vecka så e de väl löning oxå!!? asså på torsdag?! lr har jag helt fel?! =/ e de på tisdag nästa vecka?! jag har ju fan aldrig koll på sådant, vet bara att jag ska få en lön haha o de kanske som de kan behövas nu jaa!! börjar kännas i plånboken att de varit en månad, iof så sparade jag mera än hälften av lönen som jag fått ta lite ifrån iaf!! men då kanske jag kan spara mera denna här månaden :) ha jag e klyftig o duktig ;)
skulle gjort naglar idag meeen jobbet får komma före, för en gångs skull!! o imorgon åker empii till åre sååå måste vänta en hel vecka innan jag kan göra nya naglar =/ de e fan inte roligt asså!! känner atta dessa här inte e snygga längre =/ fan tappat halva på ena fingret hahaha
hahahaha juste!!!!! jag har en ny bula i huvudet denna här måndagen!!! hahaha jävla nicke asså!! han skulel putta ner mig på kudden men missade lite o där va väggen =P hela fucking bakhuvudet slog i o jag va vimsig som fan o såg typ inget på ett litete tag =P haha bästa e att han e grymt söt efter iaf ;)
juste, har kanske en middagsdejt denna här veckan! jag e lite.. nervös.. e de okej att va de?! =/ känner mig som 17 igen fan!! samma känslor då som nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: