dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

måste kolla mitt resultat oxå =/

Kategori: En del av mig

lärde mig någe nytt igår.. att seriöst alla killar e dumma i huvudet! trodde att de fanns någon som faktiskt va snäll o normal ännu men drar ju en fucking nitlott vart man än vänder sig o går.. detta år har jag nog dragit den största o värsta redan så slipper nog iaf sådan mera.. skulle i sådant fall vara om jag träffade pingvinmannen, de skulle vara värre.. skulle iaf få bra sex..
nej men nu senast va bara fult o fel så jag pallar inte.. riskerade typ min percing för va då?! blödde o höll på igår baar för att man inte kunde låta bli men ändå får man ett fucking bakslag! så fucking killar!!
o calle ska vi inte ens prata om, han ska typ ut ur mitt liv! orkar seriöst inte mera.. va e mest värst lixom, ha honom kvar lr be honom dra åt helvete.. usch..
annars så läker väl percingen som den ska, höger sida e fortfarande mera uppsvullen än vänster som den varit hela tiden, förstår faktiskt inte varför de e så =/ så ser självklar lite sned ut men de e väl okej, kommer inte ihåg att de va så här jobbigt me sidopercingen =/ aja, märker väl de oxå en dag när jag gör om dem..
måste skicka in papper till komvux oxå.. har fan glömt det.. men får ta tag i typ allt när jag kommer hem! ska tvätta då oxå faktiskt :P
va ju typ ett tag sedan.. hahaha nej nu ska jag typ fixa mig o sen blir de dagis, e bokad ända tills fredag nästa vecka.. så kommer bli typ en hård o jobbig vecka, men pengar i maj.. fett skönt att jag får massa massa pengar :) asså lön i april oxå :P så kanske lyckas få ihop pengar till saker som man behöver pengar till =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: