dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag vill knarkaaa

Kategori: En del av mig

somnade fan halv 8 igår inte fan känner jag mig piggare idag!!! de e ca. 10 timmar o nej jag e fan tröttare än när jag sov 3 timmar natten innan!!! ännu en dag ser man ner knarkad ut o helt lost..
annars så snurrar det lite mkt tankar hela tiden i huvudet, allt handlar om helt fel personer och jag orkar inte.. och sen om ångesten att jag ska till ekebyhov o jobba imorgon, vill inte de!!! trivs mkt bättre på min förskola..
aja, annars tycker jag att min percing kan va läkt nu =/ tar sig en jääävla tid asså, brukar ta runt 10 dagar men nej, jag har ju lyckas supa så förbannat mkt o hårt att den inte vill läka.. ont gör den ju inte längre iaf.. men den varar o e lite ful asså =/ men men.. börjar oxå riktigt ångra att jag satta den i mitten, även om de e grymt snyggt!!!! så va d enog snyggare på sidan =/ meeen jag gillar denn a här oxå ju =)
annars så har jag hittat världens största fucking blåmärke från i lördagsmorse på mitt vänster knä, kommer t.o.m hur jag fick de =P men bulan i huvudet har jag inge minne av hur den kom dit =/ huvudet får väl för mkt skador hela tiden jag vet inte, e kanske för mkt skadat oxå!?
lyckas bli vän me calle igen.. men han e lite för förvirrad o helt borta för att förstå någe o kunna fatta någe..
vet inte va som händer o jag orkar inte heller, såå e de dax att faktiskt sluta nu..
och nej måste sminka mig nu.. dagis va de =/ fan orkar inte... trött o behöver sömn känner jag, måste sluta se nerknarkad ut asså =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: