dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

I tried to be chill but your so hot that I melted

Kategori: En del av mig

dagen började me liten lätt baksmälla o dumt sms från calle.. för jag hade varit dum o skrivit någe dumt men vi e vänenr igen o han va egentligen inte sur på mig.. så haft en trevlig stund me honom idag oxå :) fan, vi har typ kontakt varje dag o har de trevligt =/ o skämtar :O asså, detta e inte så de varit på riktigt länge.. typ tack för han dumpade tottie!!! nu så e han fri o lycklig o trevlig =P
så jag va lite sur men de gick över när jag insåg att andra pojkar hade sökt mig i natt haha =P och notera andra som i flera =P då känner man sig uppskattad ju ;) nej jag kom i säng tidigt o däckade väldigt mkt o bra!!
så har iaf fått 10 timmars sömn i natt :) o de va väl de jag behövde för på måndag blir de upp o jobba igen! sitter o lyssnar på min helvetes spellista!! o den ska jag inte lyssna på!! de e bara dålig musik där som jag inte borde lyssna på men gör iaf!! fan ta mig!!!


So, I won't hesitate no more
no more, it can't wait I'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate
I'm yours


nej jag tänkte hoppa in i duschen o duscha o faktiskt hitta lite kläder o ha på sig =/ för de e väl sådant man ska ha om man ska hem till en kompis?! ska försöka få tag på nicke oxå =P haha så kanske man inte kommer hem i natt igen =P borde seriöst inte göra de för kommer aldrig hem i tid på söndagar men vafan =/ han e så trevlig o umgås me ju :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: