dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

I don't want to be anything other than me

Kategori: En del av mig

idag börjar jag tidigt igen.. ingen sömn o mkt jobb e de just nu.. inskolning idag oxå, komemr bli en hård o krävande dag idag.. tänkte nog efter frukten ta dem stora barnene ut på bamsegården o leka.. för de komemr annars bli för mkt o för hårt att ha alla inne.. percingen börjar se fin ut :)
haft lite kontakte me en dryg nicke =P haha han e liiite ful när han håller på så =P men ska väl försöka träffa honom till helgen lr någe..
idag har jag typ jätte mörka ögonbryn =/ lyckades inte alls känner jag o jag skulle behöva åka in o köpa hårfärg.. för nu e de fan inte snyggt asså!! skulle behöva trimma till sidan oxå.. tror att 6 mm va liiite för långt men de andra blir så förbannat kort på dagis!! försöker se duktig ut där.. nicke undrade ännu en gång om inte jag skulle va punk, men vafan!!! hur många gånger måste jag säga detta?! mitt liv o dagis krockar!! fösöker göra det bästa av det men de funkar inte alltid!!
o nicke had einte fattat att jag jobbade me så små barn =P han fick typ en chock o frågade "vaddå, byter du blöja o saker då lr?! :O" hahaha vafan lixom.. lovar att blöjorna inte direkt e de jobbigaste..
e de okej att sätta på sig en svart söt liten klänning på dagis?! känenr att jag tröttnat på jeans o typ allt annat!! behöver seriöst handla nya kläder =/ lite sommar kläder!! o skulle seriöst oxå behöva typ skaffa mig ett liv där allt inte snurrar längre.. men om jag ska handla massa kläder så kanske mina planer om en tatuering nästa månad går åt helvete ju =/ e lite sugen på att göra en ny nu asså!! bara bestämma vart jag vill ha den!! =/ har lite förslag ju.. nej nu va de kanske kläder?! e de en smart ide?!
o juste, imorgon komemr både sofi o mel hem! såå tänkte föröska titta förbi empii idag o se va som händer.. o hur de ska bli.. meen vette fan asså!! va ju ett jävla tag sedan!! aja, nej nu ska jag ha kläder.. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: