dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hej huvudvärk

Kategori: En del av mig

har egentligen inte tid för att skriva.. meeen komemr fan aldrig orka göra de annars.. sitter helt nysminkad o ny duchad o någelunda vaken iaf..
kom hem 12 inatt o somnade inte för ens runt 1 o sen upp vid 5 igen.. jippi!!! jag e jätte pigg av att legat o vridigt o vänt på mig hela natten o sovit hur piss som helst!
annars så har de vait en helg me mkt alkohol o mkt vevve :)
i fredags så begav jag mig till jobbet o sen efter de hem till vevve o vi kollade på film o jag powernapade lite haha o sen va de full rulle o de blidde harrys =P ovanligt va?! lyckades som vanligt bråka me calle o denna kväll va inte så skoj.. gråt o bråk e aldrig roligt.. han e förstörd o jag e förstörd.. men han har dumpat tottie iaf.. ska detta va ett plus??? sen slutade vi bråka o han typ drog för han pallade inte mera.. jag hittade en markus :) från skolan i hässelby.. så de va huuuur trevligt o mysigt som helst, han följde mig till rågsved o vi snackade minnen hela kvällen :) lr blir d enatten?!
sen kom vevev hem på lördag morgon o på kvällen åkte vi o spelade biljard me rikard o mattias :) de va nice o sen så lyckades en liten pojke vid namn nicke höra av sig så han följde me på efterfest hemma hos rikard o sen så vid 6 på morgonen tog vi oss hem till solna :) o låg o sncka hela söndagen o bara tog de lungt :) alltid trevligt o mysigt o umgås me nicke :) nej usch!!!! måste till dagis nu!!!!!! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: