dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

ge mig en öl så ska du se jag vaknar till

Kategori: En del av mig

lalala... hemgången från högskoleprovet!!! de gick väl bra känns de som men varje gång jag tycler prov går bra går de ju ALLTID åt helvete!!!! meeen va ska man säga lixom.. me min tur oxå =P hahaha
annars har de inte hänt så mkt.. försöker ta hand om percingen så gott som möjlig men svårt när man vill göra så mkt annat, nu e den inte gigantisk iaf :) de e bra de :) missade idag när jag gjorde prov, jag o tiden va inte riktigt kompisar haha
annars nya naglar, röda o vackra :) o va på harrys i torsdags o såg lite band, in bloom så bra va dem ju inte =/ o två till.. smash in peices!? tror dem stavade så iaf.. inte helt hundra, skulle spela i september tror jag oxå så de kan man ju tänka sig att se igen iaf :) mys o umgås me ela själv :) va grymt länge sen man gjorde de ju =/ båda har fullt upp me allat annat verkar de som o då hinenr man inte riktigt me egentid alltid =/ men men de e okej.. juste nicke kom oxå :) så de va trevligt o träffa honom igen, han e ju så otroligt snäll :) charmig som fan oxå!
va mera ska man säga.. trevlig pojke.. äntligen fått tag på calle oxå men de e en annan historia som jag inte orkar gå in på riktigt.. men jag känenr att jag förtjänar en öl nu!!! :)
sååå nu ska de iaf bli en öl lr flera beror på hur värdelöst allt känns efter de hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: