dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

följ me raili en fredagskväll

Kategori: En del av mig

sååå äntligen fredag :) bara de får en att må bättre ju! en fredag me mina underbart vackra vevve :)
bara för jag har tur o ni andra har otur!! så de så!! vet inte vad vi ska göra men de e säkert någe spännande o mysigt :) brukar ju bli så ibland :)
jag drömde oxå om vevve o ela, att dem hade fått lägenhet, en stor o fin en men inte så alls för långt borta =P mera rätt sida om staden!
o förlåt jos att jag inte svarade igår, första gången missade jag o andra sova jag! ska försöka o ringa dig efter jobbet idag! men vet ju inte om du jobbar så de blir ju som de blir me de =/ annars så händer de inge i mitt liv direkt, haft raketraili i huvudet hela morgonen, o de brukar inte sluta bra om jag vaknar upp me musik så här, som jag gör varje dag, men brukar va lite normalare så slipper jag gå runt me skum musik hela dagen..
kommit på att jag seriöst inte borde va dagisfröken.. stackars barn lixom, har just nu en fröken som inte kunnat le på hela veckan, inte kunnat äta normal, varit trött av sömnbrist o de brukar betyda att mitt humör inte e de bästa direkt o har mina dumma skumma tankar på de oxå.. stackars barn!! stackars barn som en dag blir mina barn, måste då fan hitta mig en normal karl så barnen kan bli normala..
annars så e de fortfarande ångest över de mesta o jag känenr mig helt fucking handikappad utan att veta någe.. bläää bläää på de!! förlåt för att jag e nyfiken o helt dum i huvudet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: