dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

du och jag, vi träffades en gång i en dröm..

Kategori: En del av mig

hum, vaknade upp me ont i huvudet, halsont o väldigt, väldigt täppt ( de e väl två p:n?) jippi!! lagom till helgen lr hur?! de bästa e ju att de går streptocker på dagis!! o den sitter i halsen så jag kanske skulle orka palla mig till doktorn =/ meeen så ont har jag inte direkt just nu, va värre i går kväll!! så jag tror de bara va vanligt ont om de inte blir värre under dagen såklart =/
annars så lyckades jag o calle att inte alls ens små tjafsa igår!!! omg när hände de senast lixom?! han e så så glad o äckligt lycklig just nu att jag blir rädd typ.. snart komemr han krossas o vem kommer ta hand om de?! jippi.. men jag skulle oxå va glad om jag hade dumpat tottie..
nej men han e så jävla underbar när han e så här, då så e allt bra o vi e bra o nej asså fy fan!! jag e tragisk..
sen så hörde helt skumma personer av sig igår =/ folk jag egentligen inte tänk på på en evighet typ.. vafan ville pingvinmannen lixom??!! bara för jag skrev på en status som han hade lagt upp sååå måste man skriva på chatten till mig??! asså seriöst!!! fattar inte han att vårt liv ihop finns inte o han o jag inte e vänner!!! han sårade mig för mkt!! gjorde samma tabbe som henke så då får de va..
annars så e de fredag :) mys :) meen mår ju inte så bra =/ såå vette fan hur detta ska gå ihop asså!!
o va komemr efter fredagar??! jo måndagar o dessa dagar e typ dem bästa varje vecka!!! :) även om jag hatar måndagar över allt annat!!!
och yes sjuka tankar har jag drömt i natt igen.. o vaknade upp me disney musik i huvudet.. underbart.. iof bättre än svullo som satt fast i huvudet igår.. och på tal om igår, tror ni inte att jag min dumma djävul lovade en unge, som e 6 år som kommer ihåg saker lixom =/ att jag skulle ha utsläppt hår idag!! fan hatar o ha de utsläppt på dagis =/ aja, dax o försöka hitta en frisyr kanske =/ o kläder va de oxå.. fan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: