dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

drama queen?! =/

Kategori: En del av mig

jävla skit helg!!! lr rättare sagt jävla skit lördag!!! hur in i helvete kan jag lyckas bråka me såå många personer på en o samma kväll?? o utan att ens känna hälften.. vafan sebbe förtjänade en hård jävla smäll, men jag tycker om emelie lite för mkt för att göra de =/ o hans fucking kompis som tror seriöst att han kan komma o hota mig o tro att jag ska gå lungt o fint fär ifrån?! idioter!! va e de me dessa små pojkar????! vafan har dem mellan benen lixom?! emh inget!!!
tack för louis o långben :) som man lyckades stöta på när man va på den första krogen me nicklas :) o hans kompisar som va grymt trevliga faktisk! haha va så jävla roligt när jag kom, så ropade nicklas ut att "här e sara!" o alla hans kompisar sträkte fram sina händer o skulle personligen hälsa! o en liten söt poppare va verkligen på haha o sista han sa innan han gick va " vi ses väl igen?!" haha för att popare e min smak o stil me typ fluffet på huvudet hade han oxå =P
o de va dem som kände louis o långben o jag fick mysa me dem hela kvällen, sitta knä o känna sig liten o snäll o ha militärer :) o louis stannade kvar me mig o såg till så att jag inte blev ner spöad av sebbe o hans kompis.. snällt snällt :)
de e lite surt att jag va för trött när jag kom hem o ont i magen, blev nog lite för många öl, tror seriöst inte jag kan dricka den dära billiga ölen =/ mår fan inte bra i magen av den o ont nu oxå =/ bara glad att inget kom upp igen =/ o för att jag hade så fukrtansvärt ont o va så cp trött vid halv 6 när man kom hem så blev de inge me att göra rent min percing såå den mår typ inte bättre idag iaf =/ väldigt jobbigt =/ den e typ som igår när den borde varit ännu bättre =/ den känns mera svullen idag oxå =/ fan oxå =/
juste, bråkade me en till pojke.. o de e fan värdelöst för honom vill jag inte bråka me!! honom tycker jag ju om o känner iaf lite o sovit ihop me.. så måste väl ringa o säga förlåt lr någe =/ försökte me de i natt men han va bara sur o sa att han skulle sova.. o han säger att jag skapar drama =/ e de verkligen sant?! e jag e drama gueen?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: