dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

de går bra nu

Kategori: En del av mig

nämen heeej!! fösta dagen sedan i lördags som man sovit själv nu då!! o i lördags total däckade jag så de märktes inte ens att jag av själv men i natt gjorde de! har typ inte sovit alls känns de som, har vridigt o vänt mig o vaknat minst en gång i timmen av panik o kollat kl. jag har hela tiden legat o drömt jätta skumma cp drömmar, mardrömmar rent ut sagt!! om mord o saker.. som en amerikans skräckfilm, me massa ungdomar i!! ungefär så har jag drömt.. o nej nu e jag ju inte rädd men jag va de när jag vaknade o kunde ju inte somna om.. spöken o saker oxå.. nej ibland undrar jag va min hjärna vill mig när den gör så här =/ de e som den vill påpeka att "hej, du e dum i huvudet, och jag vill inte va kvar här inne så jag försöker mentalt ta ditt självmord så slipper jag dig!!!" tror jag tror att min hjärna och min kropp för krig mot varandra iaf!!! en dag kommer nog inte min kropp att vinna iaf =P
nej jag vakande oxå vid 6 i morse o då kollade jag min mobil av någon anledning o haha jag hade sms från calle vid halv 5 så undra om han kunde sova utan mig?! lr va han full o skulle sova?! men han skriver ju fan aldrig när han e full, de e för jobbigt tycker han =/ aja, han håller iaf än så länge de han lovat så jag ska väl inte klaga?!
såå slutsatsen av detta är att jag fucking loving min tidsrytm just nu!!! jaaa!! lr inte..

några favoriter från i fredags :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: