dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

tidsfördriv..

Kategori: En del av mig

uuuusch!!!! jag måste gå om jag ska lyckas me  att komma här ifrån idag!! har fan inte ens fixat håret! tänkte göra de hos vevve men de  e ju ett bra tag dit oxå!! sååå systemet i detta hår e ju en höjdare.. hur många gissar på leg? =P
jag va såååå jävla full o blääää igår!!! de ser man fan på alla foton!! o juste träffade ju tessan oxå ;) haha hon va fan fullare än mig iaf!!!! =)
kom på att jag glömde säga att jag träffade mimmi igår oxå =) så de va rooooligt!! o någon vän till vevves vän lr va de va.. han va otroligt trevlig iaf!! okej.. jag skriver för att fördriva tiden lite innan jag måste gå till bussen.. o hopaps verkligen på att jag har allt me mig som jag borde ha me mig =/ nej ska man gör någe vettigt?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: