dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

söndag igen..

Kategori: En del av mig

varit en mkt galen o mysig helg me mina favoriter Vevve o kim ;)
vi va ute hos mig typ halva helgen o hade skoj skoj!! ska väl inte direkt gå in på detaljer men de va lätt värt att stanne inne i helgen iaf =P hahaha
men idag blir de harrys me Vevve iaf ;) de e ju bara söndag o dem hade någon roligt spelning =) så de blir massa mys idag me =) haha får väl se om vi lurar me oss kim oxå =P hahaha
han fick iaf sin vilja igenom me två halvnakna brudar i en säng =P även om vi alla va sovandes så va de iaf en del av hans önskan =P
o jag gjorde illa mig på vinboxen o fredags så nu e de plåster på pekfingret för jag e för feg för att de ska göra ont när man nuddar huden som sitter halvt på =P världen fjolligaste skada!! men fick iaf hjälp av den i blombutiken =P hahaha senare på natten blir de ju så lyckades jag o kim typ paja våran stol haha o mamma typ skratta åt mig när jag ringde o sa de igår =P
inte nu i helgen men helgen innan ;) visst e vi snygga?? tycker att kim e snyggast verkligen ;) hahaha
han e grymt lång! jag blir otroligt kort bredvid honom =/ då känner jag något liten! men alla säger hela tiden hur liten jag e!! hans hand e typ lika stor som min mage!! de e inte okej..
annars så sitter jag o lyssnar på musik o försöker att låta bli att sjunga =P kim tyckte jag kunde alla låtar =/ så får väl skaffa ny musik?!
jag ska åka om två timmar så va ska man göra fram tills dess lixom?! =/ hum hum.. har mkt o göra som jag inte orkar göra! de e ju söndag lixom!!!
de bästa me denna söndagen e att jag inte mår dåligt =P de va några söndagar sedan jag mådde bra =P hahaha
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: