dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

snusk!

Kategori: En del av mig

idag e de en helt vanlig söndag... typ..
en sliten söndag!! men de funkar väl de me..
vet inte ens vart man ska börja.. de e så jävla mkt skit som hänt!! vet inte ens om de e värt att berätta om..
men jag måste berätta lite iaf =P liiite snabbt =) såå de va iaf anchor i torsdags på banditfest =) de va trevligt!! träffade mimmi lite o vevve så klart =) o lite annat folk o blev ju lite sent o så men man får väl stå ut me de =/
o i fredags packade jag ihop mig o drog hem till vevve!! så började vi fixa oss för de va harrys o calle hade berättat att man skulle va utklädd så vevve sminka sig vitt o va någe o jag körde på att va sailortrash ;) haha även om folk säger att jag e de =P
ela va där =) hon skrattade väl åt att jag va utklädd till de jag alltid e =P som hon säger..
men av någon anledning så hittade vevve någon idiot där o sen träffade vi på din (tror han stavas så iaf) o micke o de blev efterfest o där va de bara kaos! jag puttade ut idioten åt helvete typ o höll på att slå ner skiten men micke höll typ fast mig för att jag skulle va lugn o jag vet inte.. vevve bara typ gick därifrån för att slippa allt!! aja, idioten ramlade i trappen p.g.a mig tydligen o va nog lite medvetslös ett tag men till slut fick din ut honom o sen va de väl lungt o vi däckade.. dagen efetr drog vevev o gjorde naglarna o till slut vaknade pojkarna o va sena o jag gick till sängen o va däckad till 5 typ.. o vevve kom hem o sov oxå =P
sen va de full rulle när vi vaknade o fixa inför festen o oss själva.. o sen började folk rulla in iaf!!
hittade mig en karl hahaha som va otroligt trevligt o vi va bara snusk =P alltid att jag o vevve e snusk ;)
de va lite skumma människor som stannade över o jag flippade på dagen o vevve me så dem drog iaf till slut!! två av dem va snälla.. även om en va lite för kåt bara!! orka killar som tror dem e någe o måste typ skryta om att dem tror dem kan sex =P
orkar inte lägga upp allt för många bilder.. lr gå in på för mkt detaljer alls.. såå de va väl min helg o nu sitter man här hemma framför datorn o borde verkligen dö i sängen men e fortfarande lite för hyper frö de asså =/ borde kanske inte dricka monster mera =P
märkte att de bara blev foton på mig typ =/ aja, va ska man säga?!
puss på er!

Kommentarer

  • vevve säger:

    Lika bra att inte lämna ut för många detaljer =P hahaha

    2010-11-01 | 15:32:00
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/
  • Sara säger:

    hahahaha du har nog rätt där iaf!!

    2010-11-01 | 16:18:40

Kommentera inlägget här: