dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

idag e en ny dag

Kategori: En del av mig

ojojoj.. nu va de länge sedan!! vårat internet har varit nere i 3 veckor så de e iaf en ursäkt! den andra e väl att jag haft ett liv?
annars så händer de inte mkt.. varit cp sjuk nyss!! fortfarande lite av allt kvar.. läkare e ju dumma i huvudet men de va väl ingen nyhet?! haha.. förra helgen va de jobb torsdag, banditfest på kvällen, jobb fredag o vin hos mimmi på kvällen o på lördag hem till moa o fira henne me hela tjocka släkten ;) o jockes släkt =P va den ända kompisen =) så jag har fan blivit en i familjen nu ;) haha o sen på kvällen va de harrys me Vevve som jag va på bandit festen me =P haha
o imorgon e de fredag o då blir de 360 me Vevve =) vet inte alls va jag ska ha på mig =/ de e Black and White tema så hur fan ska jag lyckas me att hitta någe tills dess?? aaaah!!! jag äger inga kläder tror jag!! juste jobbat hela veckan o imorgon me men men så kan de gå ibland =)
fyyy fan va jag saknat min musik!! jävla internet!! facebook klarar jag mig utan men musiken de e fan otroligt!! letade i hela huset o hittade några skivor som dög! så nu har jag lite musik om internet dör igen! aaah!! dumma dumma telia!! fuck them!! men puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: