dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

grattis micke <3

Kategori: En del av mig

idag blir min storebror heeela 24 år =P ibland undrar jag seriöst vart tiden har tagit vägen =/ hur blev man så här gammal? de e ju helt sjukt!! o va har man lyckats me i livet? inte mkt iaf!
jag har stor jävla äckel ångest över skolan så jag vet inte alls hur detta ska gå!! troligen hoppar jag av för detta går fan inte längre.. jag håller på att flippa.. en av anledningarna till mitt liv inte alls e på rätt spår tror jag för jag tänker för mkt på de!! får bli högskola efter sommaren istället!! börja satsa på sådant o börja söka nytt jobba =/
de e väl bara början på all jävla ångest!! jag undviker att jobba just nu för jag inte alls har ork =/ jag ska börja jobba igen.. bara trött på allt typ!! utan att träffa vevve o kim o festa på harrys hahaha som de blivit dem senaste veckorna =P får väl se hur helgen blir men har iaf en dejt me vevev imorgon =) ska handla lite massa saker =/ känns som jag behöver massa skit verkligen =/ typ present till micke =/ någon ide från någon?? =/
massa smink o nya hörlurar o kläder till halloween =/ hur ska detta gå egentligen =/
nej nu ska jag skriva en annan lista o ta mig upp till konsum o handla innan de blir för mörkt! borde väl köpa massa solika saker innan mamma o pappa kommer hem imorgon så dem iaf tror att jag kan ta hand om mig själv haha =P kan väl de lite iaf =P inte alltid =P ska bara låta håret torka så ska jag gå.. bara så jävla tråkigt =/ men men ibland måste man väl!! fan
min kära bror.. bästa som finns!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: