dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

fredag!

Kategori: En del av mig

idag e de fredag!!! idag va de bandit fest o de slutade nog inte alls bra.. jag ångrar lite för mkt för att kunna må bra idag!! tycker så jävla synd om kim! jag e ett svin!! även om han inte e sur på mig.. han säger att de va vevve som ringde o sen va hon otrevlig så de e inte mig han e sur på men egentligen e väl allt mitt fel?! så han borde typ döda mig.. men han vägrar ju att lyssna!! så jag skäms så jävla mkt idag!! vet inte vart jag ska ta vägen riktigt..
annars så ringde jag tydligen pingvinmannen igår oxå!! jag e så jääävla dålig.. va e de för fel på mig o alkohol!! men okej så länge han inte hör av sig så e de glömt!! jag glömmer halva kvällen tror jag!!!
annars har jag klipp håret 
inte den bästa bilden men där e de iaf!! =) jag e nöjd men väldigt ovant e de iaf!! såå nu måste man lära sig nya frisyrer =/ jag som verkligen sur på de!! aja, får ta hjälp av vevve ikväll!! o imorgon =P så kanske man lär sig lite hahaha =P
annars så blir de harrys ikväll!! o tydligen skulle man va utklädd så jag håller på att luska fram massa sådant men de funkar ju fan inte så bra alls =/ sitter i min rockabilly klänning just nu o känner mig inte alls så bekväm alls!  men man kanske blir d em tiden =/
jag o vevve igår =) va ju lite full lr jag känner att jag va mkt full iaf!! men jag fick ett jäävligt bra pris på taxi från odenplan iaf =) så de e  iaf fett nice =) o nu låter jag som en invandrare i huvudet typ hahaha.. ibland går de otroligt bra för mig när jag e bakis o taggad till tusen!! vafan ser jag ens någe på detta foto?? va hände me luggen lixom!! inte okej känner jag lite men aja, kan man ändra på någe? känner att jag inte alls ser lika söt ut som jag gjorde innan men de kanske e bra? för ibland ser jag liiite för söt ut tycker t.o.m jag =P
nej nu babblar jag lixom usch!!!!!! så nu ska jag typ hitta kläder o packa =P
puss på er alla!!
älskar dig jossan o va inte sur nu!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: