dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

vilse

Kategori: En del av mig

så känner jag mig idag!! jag är vilse.. känner att denna helg kommer va misslyckad o jag vill inte alls någe just nu.. vill ha massa alkohol o mys o typ dö bort lite!!
hur lyckades jag hamna här igen?? igen verkligen.. hur fan blir man av me alla känslor? jag vill va känslokall!! stefan kanske hade rätt om mig.. jag e bara hård o känslokall!! kändes som jag fick en käftsmäll idag men tydligen va de inte så alls, de va bara jag som tänkte för mkt o ville mera än va jag borde vilja!! =/
men idag e jag o calle tydligen vänner iaf för vi har smsat hela dagen =) o de blir jag lite glad över iaf! för de e ju verkligen inte varje dag som vi e de.. lr har så här roligt ihop =P  även om de bara e sms så följer jag hans hjärna för lätt!! o de e fan inte okej!!
jag vill hitta mig själv igen!
o jag hade mig själv tills jag började känna känslor igen! fan!
aja, detta va iaf igår! färgade lindas hår o micke fixade till mitt så de e inte lika långt längre men vet inte om de blev för kort nu istället =/ jag blir väl aldrig nöjd riktigt.. insåg här om dagen hur snygg jag va i långt hår oxå.. varför ska jag förstöra för mig själv hela jävla tiden?? juste jag färgade håret igår oxå =P
joo min bror hade väääldigt roligt när han fixade till mitt går =P syns de?
nej nu ska jag duscha tror jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: