dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Under Kemiska Änglars Vingar

Kategori: En del av mig

heeej!! nu har de gått ännu en helg! en helt oförglömlig helg!!! har i stort sett varit helt jävla underbar!!
tänkte börja me torsdagen 25/11-10 då de va kristet!!!
kristet va sååå äckligt bra att jag tror jag dog lite!! dem öppnade me Quinna som e så bra men den e sååå kvinnoförnedrande ju =/ men de bästa låten för kvällen va självklart Kairos Fjollor o de va helt sjukt bra!! vette fan hur denna helg skulle varit om jag inte sett dem!!! skulle varit mkt mkt jobbigare tror jag!!
som man ser på de första fotot va de räääätt mkt folk lixom.. va så äckligt trångt ibland!! usch usch!! men när jag va på väg till toan innan spelningen så stötte jag på han som sjunger o hade en blick kontakt me honom, de e fan lite coolt =P
den andra bilden blev jag tvingad att ha me bara för att visa vilken krog dem hade spelning på hahahah!! allas älskade harrys! va skulle vi göra utan den krogen?!
juste va ju självklart där me vevve oxå =) vem annars lixom?! =P o vi träffade henns vän dära.. Boyne? stavades han så? lr han hatte stefan tror jag.. asså ibland så lyssnar jag otroligt bra.. men denna gång va de nog min infektion som gjorde de svårt att höra allt =P han hade trevliga vänner oxå.. o sist men inte minst bjuder jag på en glad sara =P

Fredag 26/11-10
dååå tog jag mig åt helvete långt bort o kom ända hem till ela =P o köpa me mig vin, som jag glömde dära av andra anledningar =/ o lite snacks o sen kom vevve oxå =) mys mys skulle vi ha.. o så blev de..
men sen så kom elas "grannar" över.. sofia o emis? nej komemr inte ihåg va den andra hette men de va otroligt trevligt de me =) blev inte lika många foton denna kväll meeen de va en myss kväll iaf!
min söta ela hade inte orkat fixa sig o vi lyckades få henne att se ut som lilla my =) haha hon e ju så söt ibland!!
tänkte att sofia blir ju faktiskt tvingad att få va me =P hon påminnde så sjukt mkt om alex.. vette fan varför men de gjorde hon.. o då menar jag stenhamra alex inte bitch alex.. nej men utseended o rösten o sättet att va.. hon va som alex asså.. men grymt mkt trevligare!!
o vevve va ju me.. o dansade o jaa.. de kanske blev mera vin än vi tänkte på =P haha nej men en vevve in action lixom =P tycker att hon har fint får på denna bild, ser så levande ut lixom.. men de e väl typiskt mig att tänka så?! =/
o sen för ela e så söt igen ju =)
o efter allt detta vid typ 4-5 på natten lyckades jag ta mig hem till kim =P han skulle bara äta först o ja jag vet inte..

Lördag 27/11-10
vaknade som sagt upp hos kim, efter typ 3 timmars sömn lr vafan de blev.. båda slitna o vakande upp på ett otroligt underbart sätt.. enligt mig hade vi trevligt hela dagen.. ända va att vi missade mässan som vi hade tänkt att gå på för vi va lite seg o sova inte så mkt så allt blev segt hela dagen o humoren va lite som den va asså =P o man ska inte lita på mig så de åkte fel o hahaha jag e jätte dålig så vi struntade i de o pendeltåget va iaf segt o jaa.. så vi åkte in till stora staden, kim hittade en tröja han köpte sen åkte han hem till sig o jag hem till mig o jag typ total däckade vid halv 10 på kvällen =P så inge spännande hända den dagen..
o bara för att jag umgicks me kim en heeel dag =P så tjuvade jag de senaste foto han lagt upp på sig själv =P

Söndag 28/11-10
Emh hade trott jag o kim skulle på mässan idag men så blidde de inte meen jag åkte iaf väg o kollade på bio me vevve =) mys mys.. sååå vi såg filmen red o den va bra den =) mkt skratt o mkt våld.. så ska en film vara =) men nu blev de väldigt mkt text.. såå nu orkar jag inte mera =P

nu e de ju måndag den 29/11-10 o så mkt har inte hänt idag.. ska jobba imorgon de e väl de ända..
ska njuta av lite kristet nu o svara på sms för jag lyckades att få bas på mobilen ett tag så inte kunnat svara på sms på några timmar.. men men så kan de gå ibland.. de blev inte så fint me sträcken som jag trodde men man kan iaf skilja på dagarna på de sättet hahaha

Kommentarer

  • vevve säger:

    Haha vilken fin bild på när jag dansar can-can!

    o Ja han heter Stefan o kallas för Boine :)

    2010-11-29 | 20:53:04

Kommentera inlägget här: