dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

katthår överallt!

Kategori: En del av mig

söndag igen... sov hemma hos kim i natt.. han bodde fint.. väldigt långt borta bara.. katten va väldigt gosig, kim me för den delen =P vi kollade på film o hade de trevligt =) lyckades faktiskt se hela Freddy vs. Jason innan vi däckade =P den va bra, inte alls som jag trodde, asså jag har väl sett den förut men inte hela.. kim den lilla djävulen försökte få mig att se saw 4 men de skulle va mera synd om honom än mig tror jag om vi hade kollat på den =P skulle typ dött o han hade fått va vaken me mig hela natten =P jag hatar verkligen psykologiskt ner brytande filmer.. för jag får så jävla mkt dumma tankar i huvudet som inte borde va där när jag ser sådant =/ såå därför vägrade jag =P
nästa helg e väl planerad redan o får se hur veckan blir nu innan dess.. e så jävla trött idag o jag fattar inte varför.. vi har fan sovit bra i natt, jovisst att jag alltid sover skumt när jag e borta, iaf dem första gångerna men nu sov jag rätt bra, nästan hela tiden o så mkt vaknade jag inte o undrade vart jag va =P
meen va kan man gör åt de? får väl ta o sova ordentligt i natt istället.. ska typ ta o dricka upp de sista av min monster o försöka hålla mig vaken i några timmar till o sen sova i väldigt många timmar.. men senast jag däckade tidigt ringde vevve o väckte mig så man kanske ska hålla sig vaken till efter tio i dag iaf =P om hon skulle ringa.. juste hon har varit på öland denna helg så inge bus me henne blev de =/ men empii o robban o kim =) så jag e nöjd iaf! juste de e farsdag idag.. borde man gratta o va snäll? lr ska man bara skita i de?! =/ aja, han fyller ju år snart iaf.. borde kanske ringa jossan oxå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: