dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

trött

Kategori: En del av mig

de e otroligt jävla tidigt! sovit dåligt o vaknade upp me ryggvärk..
tror jag ska sätta ett ring förbud till mig efter en viss tid när jag har lr ska jobba.. för jag däckar innan de oftast o blir väckt o har svårt me att somna om.. svårt me sömnen som den e =/ problemet handlar ju inte om att sova utan att somna, de e som min hjärna vill tänka av sig innan dess, som den aldrig får tänka på dagtid =/
aja, som ni kanske fattar ska jag i väg o jobba idag! så jag borde egentligen typ sminka mig o sådant nu men har inte speciellt mkt ork just nu, e de okej o komma osminkad? =/ aldrig gjort de till jobbet =/ borde va rätt hålögd idag oxå.. jag har drömt massa skumt i natt, lr de kanske va i morse nu när jag låg o halvsov =/ jag vet inte riktigt men dumt va de o jag borde iaf inte drömt om två av dessa personer men men va ska man gör åt hjärnan lixom?
o när jag duschade så kom en låt ur lejonkungen upp i mitt huvud så kommer säkert tänka på den låten hela dagen, iaf bättre än alla andra barnlåtar som sjungs på dagis =/
annars e jag så trött på typ allt.. trött på stenhamra, trött på föräldrar, trött på en person som man öppnar sig för o säger typ allt för skiter i de sen, som att de inte du hon som frågade o sen blir sur? visst e de underbart? trött på att hjärnan inte tänker som jag vill o kroppen verkligen inte gör som jag vill, trött på att ha så ont i kroppen hela tiden, trött på att bli äldre o otroligt jävla trött på att tänka på sådant som jag inte vill tänka på.. men de som jag mest av allt e trött på e calle!! han e så jäävla.. ja.. o trött att tänka på en person..  faaan.. får man skjuta sig själv istället för att va så negativ mot allt? önskar att jag fick dö i sängen i dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: