dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

the kristet utseende =)

Kategori: En del av mig

va nyss uppe.. de e nästan 5 minus ute! vafan.. detta e inte okej lixom.. o jag som e förskyld o blää o ska ta mig ut ikväll för att se the kristet utseende.. som jag har varit så äcklig taggad för.. men när blev de så här mkt snö o kallt lixom? har jag missat så mkt för att jag legat sjuk sedan i söndags =/
får bli tjockis tjockis jackan alltså som jag hatar =/ måste iväg till stan o köpa ny jacka =/ men hur ska man orka de när man inte alls mår på topp lixom?
hur ska man klä sig idag? måste va varmt men ändå bekvämt för jag tänker fan inte försöka me någe extremt idag =P fan inte ork till de =P känner mig blek o trött hela tiden.. o imorgon ska man palla sig hem till ela!? juste hon ringde idag.. ska väl ringa henne se.. o jossan som ringde igår men jag orkade verkligen inte.. huvudet sprängdes o jag halvsov o nej.. orkade verkligen inte.. mår fan inte mkt bättre idag men men får väl palla mig iväg iaf.. äta lite tabletter till o dricka lite öl så borde de fixa sig =)
o juste som ni ser lyckades jag få till designen lite på bloggen. vette fan om jag e nöjd men får va de tills jag har mera ork o kommit in i vardagen igen.. får väl börja fota mera o kanske annat än bara fest bilder så kanske man blir nöjd någon gång =P har börjat leka lite me photoshop igen nu när jag inte haft någe annat för mig än typ läsa o ta de lungt.. juste mina böcker hämtade jag ut igår sååå jag e glad o har börjat läsa 1an =) snart har jag läst ut den o då blir de bara att fortsätta me resten =P när man e på 5an så kanske man måste beställa resten!? lr iaf 5 till =P men hade väl inte tänkt o va sjuk mkt längre o kanske hinner me annat då?! inte va slut o seg hela tiden.. o ont.. o på tal om ont så har jag grymt ont i min höger arm typ hela tiden =/ o igår när jag stod i duschen så tänkte jag att värme brukar hjälpa så jag kördde på värme där jag har ont o då så flyttades de onda ut till knogarna där jag hade så ont förut =/ jätte skumt verkligen! ibland så e de i vänster men inte alls lika ofta =/ funderar på att kanske kolla upp detta igen?! =/ o kanske operera öronen o slippa mera öroninflammation =/ fan inte roligt längre.. om de inte släpper snart får jag väl ringa farbror doktorn..
nej ska leta kläder o sminka mig nu så man ser lite frisk ut iaf =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: