dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

the best of you

Kategori: En del av mig

idag har vi gjort de som vi pratat om ett tag.. vi har skapat bloggen som bara går ut på allt dumt våra mammor gör.. och med mammor menar jag min och mickes och lindas.. sååå om det skulle intressera er något så är det iaf http://mammavetbest.blogspot.com/
för mamma tror att hon alltid vet bäst!! och hon slänger ut sig sååå jävla dumma saker ibland att man typ dör på henne.. o barbro e fan inte bättre.. men detta kommer bli roligt, lr man kan ju hoppas på de iaf..
o de e väl jag som leder de hela egentligen men dem kommer oxå att hjälpa till..
känns lite skumt o meningslöst men men så kan de gå ibland..
nej nu ska vi väl försöka kolla igenom alla harry potter inför premiären.. annars va jag inne i stan igår o åt me micke o linda o vevve o sen kom kim oxå =) så de blev någon öl på harrys efter de.. kim visade upp sin fina lilla kamera men jag va lite dålig o kom fan inte ihåg någe =/
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: