dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

sjukling

Kategori: En del av mig

måndag idag.. sitter här o e sjuk.. inte okej.. känner mig inte alls pigg.. vill krypa ner i sängen men pratar me ela, hon kan ju sådant =P så de blev en timmas snacka me ela om typ allt.. va länge sedan vi sncka om så mkt olika saker =/ men men de e okej.. blir ju mera av de på fredag =)
har beställt lite kläder för jag tycker synd om mig själv, o bestämde me dagis att inge jobb denna vecka, ska vila upp mig ordentligt! jobbigt att dem skulel vilja ha mig hela veckan när jag fan inte mår okej! inte skoj alls, o känns som jag misslyckas me de mesta fan..  men händer väl annat bus denna vecka, på onsdag kommer kim ut =) iof kan de ju ändra sig om jag mår skit lr om han skulle lyckas vända sitt dygn cp igen =P haha nej men jag hoppas på de iaf =) mys me kim e aldrig fel =) han e alltid så cp glad så man blir ju glad själv av honom =P o på torsdag blir det the kristet utseende o på fredag blir de hem till ela me vevve o mys me vin.
jag längtar så jävla mkt efter kristet kan jag ju säga!! ska bli så äckligt roligt... o mys me ela o vevve ska bli skoj oxå =) sen hoppas jag på att på lördag förmiddag blir fotomässan me kim =) skoj att någon annan har samma intresse som mig =P även om jag inte fotar så mkt längre direkt =P mera mera på foton än fota.. men men..
annars så va de harrys i fredags me vevve o hennes kompis paula o väldens bästa jossan!! helt chockad över att hon kom men de gjorde hon =) älskar när du gör de o lyfter upp min vardag! du <3 jag!! =) utan dig skulle de inte funka alls!!
o de bästa me jossan e att hon inte e i kanada längre =) o att du vet så jävla cp mkt om mig att du förstår mig på första meningen jag säger till dig!!
men annars så e mitt hår fortfarande lite flöff sedan i fredags men de e okej, bjuder ju på lite foton från då så de fixar sig alltid =)o d eva ju självklart super mys me vevve o paula! en helg utan vevve blir ju lite fel asså!! så nu blir de ju torsdag o fredag me henne ju =)
juste jag skrev till thomas som jag kanske borde svara på =/ jag va nog väldigt mkt onyktrare än jag trott =/ lite svart här o var o lite fel allting.. taxi hem o snacka vargar o nej jag vet inte.. mådde inte bra dagen efter iaf =P
annars så va jag barnvakt åt mina söta kusinbarn i lördags! hanna o oliver e ju helt underbara!! o de  så roligt me egen tid me dem oxå =) så man lär känna dem utan massa människor runt omkring o bara vi.. vi hade mys o åt pizza o kolla på film o spelade massa olika spel =) dagen efter så va jag kvar till typ fyra o åta frukost o lunch me dem o spela massa me hanna =) o va ute en stund me henne o gunilla.. mys mys..
nej nu ska jag vila i sängen o vänta på att far komemr hem.. han skulle köpa gott till mig o mys saker o nässpray =P hahaha
puss på er alla

Kommentarer

  • Vevve säger:

    Säger de samma, en helg utan min sara e knas! De blir inte riktigt helg då :P

    Krya på dig nu så att du orkar med torsdag o fredag! =D

    2010-11-22 | 15:15:27
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här: