dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

lååång dag

Kategori: En del av mig

igår va vi iaf på harry potter!!
som ni kanske fattar av bilden =P jo filmen va bra enligt andra va den grym.. men de va mys iaf!! fick lägga upp benen på kim som på micke =) men micke va bättr eän kim, han kunde ju fan inte sitta still =P hahaha o guuud va kim o vevve åt popcorn =P e jag den ända som inte lyckas äta upp sådant?! =/ men men jag fick i mig en del iaf =) såå man va ju hemma rätt sent igår, somnade kanske halv två lr någe o jobbat hela dagen igår o sen ringde dagis vid 8 i morse sååå jag har ju jobbat idag igen!! =) men de e okej, har gosat me dem små o jobbat me dem stora =P
men jag skulle väl behöva se filmen igen för att verkligen börja tycka om den, för de  eju så jag fungerar =P hahaha nej annars så sitter jag väl o väntar på middagen.. studiedag imorgon så får sova hur mkt jag vill =) mkt mkt skönt!! hoppas på bus på kvällen oxå! iof dagen oxå om de e så =P
annars så vaknade jag upp o hade nattbuss citat av calle hahaha o jag mitt lilla dumma fån fattade ju inte de när jag va ny vaken så nu har jag roligt åt de hahaha =D så han drar några för mig nu oxå så jag e grymt sugen på den filmen nu =/ hum hum kanske blir ikväll?? kan ju sova hela dagen imorgon hahaha =P o jag va sååå otroligt söt idag på dagis me mitt rufsiga hår o inte haft ork o ser allmänt cp trött ut =P otroligt sexig jag e ibland =P
och jag har typ en inbokad träffa me herr carl nästa lr veckan efter de =P ojoj.. ibland lyckas vi faktiskt va vänner oxå =P undra hur mkt hans tjej hatar mig =/
o jag e så kär i mina barn på dagis!! mår så jävla bra av dem just nu att hela jag e lycklig o skulle inte kunna byta bort mitt liv alls för tänk o inte träffa dem mera? haft en så skön o bra dag o jaa.. även om den varit cp lång så har den varit bra! finns inge som kan förklara hur mkt jag älskar barnen! men ett av mina favorit barn ska sluta o jag e så jävla ledsen över de o neej.. varje gång man börjar tycka om någon så slutar dem ju!! fan de e så jävla jobbigt!! detta jobb e så jobbigt ibland o de e väl ett av skälen till varför jag vill göra annat! =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: