dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

känslokall? ja tack!!

Kategori: En del av mig

jo jag vet att nu e ni nog många som undrar varför jag skrev de där igår o varit så anti sedan dess..
finns de någe o säga om de? nej egentligen inte.. de bara går inte som jag vill o då skiter vi i de så blir de bättre o vi alla blir nöjda.. har typ gått tillbaka till mitt lilla skal av känslokall sedan igår så nu borde de bli som vanligt igen.. inge mera tror att man faktiskt kan lyckas me någe som man inte gör, o sluta lyssna på folk som faktiskt bara har fel.
jag älskar verkligen att må så, tror inte jag gjort de på över ett år iaf! så jag hade ju lyckat tills nyligen.. o som vanligt så vänder jag mig till den personen som kan förklara mig bättre än jag själv kan förklara mig själv, vette fan om de hjälpte någe men kan ju hoppas på de iaf! typ den ända personen jag haft kontakt me sedan igår, skrev ju ett sms till vevve nyss..
har ingen lust att skriva mera.. har inget att skriva heller.. hela allt på denna blogg känns onödigt.. varför skriver men här? så folk kan ta del av min vardag? hur rolig e den? o vem vill bry sig om den? asså nej..
kristet imorgon troligen.. inte så taggad längre..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: