dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

In your head, in your head

Kategori: En del av mig

idag e inte alls en bra dag!! känns mig inte alls speciellt frisk asså =/ huvudet o rygg o hals bara gör ont!! o d ekänns som jag inte alls lyckas me de jag försöker me hela tiden.. försöker ju få en normal rytm på dygnet men de verkar inte alls vilja funka.. va ju uppe i tid idag men somnade självklart om.. jag e så jääävla dålig!!
såå min dag har gårr ut på att leta igenom datorn o hittat massa bus.. massa minnen som bara mååste upp!!
hahaha när jag sydde mickes byxor när han va obelix! älskar att olle va asterix! men de har jag inge foto på.. fy fan va jobbigt de va o tog typ halva natten, va väl inte speciellt nykter =P
de stämmer o älskar denna tatuering..
jag e sååå jäävla het i kickis mössa asså!!!! fan maltes rumpa där bak! fan vila i frid malte! kom som en chock för oss alla o nu e du borta för alltid! även om de va ett tag sedan..
jossan vet huuur mkt jag älskade detta! finns inga ord om hur sur jag va just när detta foto togs! e de bara jag lr blev han bättre me tiden?
utgång me alla stora pojkarna! hahaha fy fan va rolig denna kväll va tills mixo blev typ nerslagen.. meen iaf så va den underbar ju!! dans o sjung på tunnan o nästan utslägning o jag vet inte vad! jag älskar att umgås me min bror o hans kompisar ibland!!
kände att jag inte skulle lägga upp allt jag hittade utan tog bara lite av allt =P den bilden jag ville lägga upp får jag inte för jossan så de va inte lika roligt längre.. kände att jag behövde lite nostalgi efter denna otroligt tråkiga o jobbiga dag! varför får jag aldrig va frisk? e fan jämt sjuk o de e inte okej!!
o vet att de ser ut som fan allt nu men orkar verkligen inte bry mig!! tänkte bädda om min säng o sen typ krypa ner i den o inte finnas så mkt mera idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: