dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hej mitt vinterland

Kategori: En del av mig

nej fy fan va de såg kallt ut idag när jag va uppe förut!!! än så behöver jag inte ta mig upp för ens om 10 min typ =/ o jag har verkligen inte alls lust!! kanske borde ha kläder oxå när man jobbade =P haha
nej men idag så ska jag iaf jobba på mellan avdelningen =) det betyder att de e ju alla dem som va små när jag började på dagis går där!! jovisst att de finns några nya barn oxå men de e dem barnen jag har tagit hand om hur länge som helst o dem e så stora nu ju!! helt sjuk!! leopold typ anföll mig igår o va så söt!! fick massa pussar o kramar av massa andra barn oxå iof.. som typ leon o iza o så =) men jag jobbade ju på bamse, alltså stora avdelningen.. och de va smått jobbigt!! får inte glömma huvudvärkstabletter idag!! de kommer troligen behövas o jag vägrar gå runt me massa huvudvärk igen! annars så älskar jag verkligen att jobba igen, jovisst att jag sover extremt mkt igen o e extremt trött igen men vafan på vardagar får jag väl va trött?!
annars så ska jag, linda, micke, mamma, vevve o kim och kanske annat folk som jag inte har någon aning om vilka de e iväg o se harry potter idag för det är ju premiären!! wiiiie såå de ska bli skit mysigt o roligt o kolla på den o jag hoppas den är bra, den går bara lite sent men vafan ska man kunna gör åt de nu lixom? för bion börjar kl. 9 ikväll så de betyder att man inte kommer från jakan innan 12 iaf! så då hoppas jag lite på att berra hämtar linda o micke o barbro så vi kan ge vevve o kim lite skjuts iaf! o om dem skulle vilja de så kan dem ju följa me ut till mig om de skulle locka.. har ingen koll på om jag får jobba mera denna vecka, alltså imorgon för fredag va de studiedag såg jag! så de e ju lite skönt iaf! juste fick äntligen mitt samtal me jossan igår =) så nu har jag lite mindre jossanbegär! =P hoppas på att hon vill följa me ut o busa me oss på fredag! hon e jämt uppbokad o tänker aldrig på mig som aldrig kan boka saker!!
annars så ska jag typ va ensam barnvakt på lördag! men hanna o oliver e så söta o snälla så de funkar nog =) juste nästa helg snacka jag o kim om fotomässan!! de skulle ju va huuur skoj som helst! sen såg jag att de va sabaton på lördagen där oxå! så de kanske blir bus på den lördagen me :O o nästa vecka torsdag e de ju harrys o the kristet utseende!!! jag e så hyper o längtar cp mkt!!!! =) nej ska klä på mig nu så jag kommer till dagis ordentligt idag me!!! puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: