dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

happ....

Kategori: En del av mig

ja jag vet att jag redan skrivit idag men ville bara säga hur jävla förbannat trött jag e på detta!!
jag vill här ifrån o aldrig se tillbaka verkligen!!!
värsta e att jag e typ likadan som de jag försöker försvinna ifrån.. finns de vita riddare som räddar en från saker?!
nu har jag tröttnat på detta så jag gömmer mig i sängen... värsta e att jag snart läst ut böckerna o då undrar jag seriöst va jag ska göra för att försvinna in i min egna verklighet?!
den ända jag litar på e dum i huvudet o jag orkar inte mera.. så välkommen tillbaka koma?!
hur fan har denna person rätt att säga åt mig saker som mera passar in på den personen?? jag gör fan mitt bästa hela jääävla tiden.. så jag e trött o slut.. hjärnan vill inte mera alls..

Kommentarer

  • Vevve säger:

    Vem det än är så tycker jag att du ska skita i det denne säger! Inte nå koma, vem ska då gå till harrys med mig? eller sjunga sing star till 09,30 på morgonen?

    KRAM

    2010-11-02 | 06:15:17
  • Sara säger:

    de har du rätt i! =) va skulle livet va utan dig?!

    tycker synd om alla som aldrig träffat dig o upplevt allt de roliga vi gör ihop =)

    ska undvika koma, bara lite.. hjälper inte me att va seg o små sjuk..

    2010-11-03 | 21:58:31

Kommentera inlägget här: