dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

god morgon!

Kategori: En del av mig

hahahaha.. brukar inte direkt skriva när jag e helt ny vaken men blir tvingad nu fan!!
har sovit så cp o drömt så jävla skumt!! måste få av mig dem känslorna innan jag drar =P
iaf så drömde jag först att jag skulle ta självmord, hade skaffat mig en pistol o allt, hade fått mamma o pappa iväg på semester o gjort allt som behövs för de, o sen skulle jag ringa 112 så mamma o pappa slapp ta hand om ett äckligt lik när dem kom hem =P de ända som saknades va vart o ställning typ..
jag som tycker att jag inte alls e självmord benägen.. hur går detta ihop lixom? o jag som aldrig skulle våga skaffa en pistol heller =P kan ju skada någon annan p.g.a att de e fel o de kan komma blod =P tror lite jag drömde om att skära i någon, inte helt hundra men har svagt minne..
sen så självklart så drömde jag om calle, kan ju vara för att han va den sista jag fick sms av o jag visste att han skulle till harrys så de e väl inte så konstigt om jag drömmer om de? o självklart e vevve o kim me oxå =P allt började me iaf att jag o calle bråkade, ovanligt va?! =P
sen va de massa andra saker som hände o de borde inte nämnas hära, jag vet iaf att jag stod på mig o vann, men de kanske bara e i min hjärna som jag gör de?! =/ kim fick iaf stå ut me mkt oxå =P kan säga att de hände väldigt mkt mera än jag velat säga så jag tror detta räcker me detaljer o fått ur mig de värsta iaf!! =P
varför lyckas min hjärna drömma o sådant?!
o självklart så drömde jag om min bror o linda oxå =P för de va dem som skulle ringa o väcka mig idag så då drömde jag om el gasto som han brukar va när han e gasten o gastelina självklart.. meen ibland behövs väl sådant me?!exakt fått reda på att vevve e fan nördig!! de e okej, för nu e jag inte ensam nördig, även om min sträcker sig lite längre än hennes så e de lite skönt iaf =)
neej jag borde väl klä på mig o fixa mig!! ska ju åka buss =P ända bort till micke o linda! =)
ska bli röd igen =) o sen försöka snagga till sidan lite =) så de blir vackert o fint igen =) sen snackade vi om bio så d ekanske de blir idag =) meen för att få allt detta måste jag väl fixa mig så jag kommer iväg?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: