dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

...

Kategori: En del av mig

lalalala.. så e mitt huvud just nu!!
ofta jag kunde sova i natt lixom.. så jag däckade typ vid 4 lr någe.. legat sedan typ 11 då o verkligen försökt att sova men lyckades iaf läsa ut min bok =P
vaknade vid ett o kände mig dålig att jag stängt av larmet som jag ställde igår för att få tillbaka mitt dygn =/ såå annars e jag jätte trött o inget verkar vilja funka idag men de e okej.. fan va ont jag har i mitt ben oxå!!! o blåmärken över heeela benen!!
har iaf duschat o känner mig lite piggare! ska försöka hinna me massa saker denna vecka o hoppas på att jobba oxå!! börjar bli lite trött o dygnen e åt helvete verkligen =/
annars vill jag ha mat o börja va duktig igen!!
annars saknar jag min sötnöt jossan!!
känns som en evighet sedan nu ju!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: