dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

black jesus!?

Kategori: En del av mig

jobb jobb.. så ser de ut just nu.. träffa moa imorgon oxå.. de e väl de ända spännande just nu.. annars känns de som ja jag vet inte.. sista november.. kallt o grått o nej jag vet inte..
har äntligen lyckas me en design på bloggen som jag e rätt nöjd me iaf! ser alla foton bra ut föresten? lr blir allt för mkt?? nej jag vet inte..
tror att någe e allvarligt fel me en person.. vet inte va de e.. lr e de jag?? hur ska jag få fram de?? hur ska detta gå?? jag hatar att va osäker.. vill va säker o få som jag vill...
annars så e jag fortfarande kär i kristet men oxå i charta för de e ju spelning me dem snart =) o denna helg e första jag inte har planerad =/ vette fan hur detta ska gå.. nya naglar nästa vecka förövrigt! har egentligen inget att säga mera =/
jag vill byta ut mitt liv mot ett som inte e så komplicerat!! när blir mitt okomplicerat?! när får jag de jag vill ha? aaah!! nu klagar jag bara!! va glad nyss sen vände de som vanligt.. nej ska väl läsa o försvinna i den värld jag älskar o slippa denna ett tag, kan man önska sig någe annat?!
mums me glögg iaf!! =)
jaaa jag lyssnar på black jesus just nu =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: