dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

00:58

Kategori: En del av mig

jag borde sova men va sitter jag o gör för någe? Jo jag försöker gör en ny design till min blogg!! kommit så långt att jag har fattat hur man ändrar färger iaf =P så nu e de rött som passar mig superduper bra =) ska krypa ner i sängen igen =P somnade ju innan middagen så de e väl därför jag inte e speciellt trött =/
mamma åker ålandsbåt o pappa hade gäster idag.. så skoj va min dag + massa ont i halsen o huvudet o e förskyld =/ spännande spännande.. meen som sagt jag har kämpat me att gör en ny design o nu jäävlar har jag snart kommit på allt helt själv! fan känner mig så jäävla stolt!! inte varje dag jag har sådant tålamod ju! =/ lr ens skulle försöka mig på detta hahaha.. de ända som min just nu förvirrade hjärna inte orkade me va hur man får upp bilder men de kanske jag fixar imorgon istället? när jag sovit ut o inte mår lika dåligt!? kan ju hoppas på de iaf =/ borde ha glasögon på mig oxå så jag inte får så jävla ont i huvudet, som om man inte hade de innan lixom =P men men sådant får man väl stå ut me när man inte orkar gå upp för att hämta dem o blir yr o vimsig istället =P
o boken jag läser, låt den rätta komma in, den som alla älskar o jaa jag e jätte seg o inte läst den ordentligt för ens nu o inte ens sätt filmen men måste säga att de jag läst så fattar jag fan inte mkt av den o den e fan inte så bra som alla säger att den e =/ väntar på att mina böcker jag beställt kommer!!! då jävlar blir d ebra böcker igen som man iaf förstår va dem handlar om o inte e förvirrad hela tiden o undrar vem fan man läser om nu =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: