dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

varför är de fel på mig?!

Kategori: En del av mig

usch!!! fy fan för denna helg! de ända som va positivt me den va att jossan ringde i fredag jag spelade wii o kände mig inte alls på topp på något! o självklart så gick man o blev magsjuk igår, lördagen! o idag så har man typ inte rokat någe.. fy fan säger jag bara! skoj att man inte ens orkar jobba en vecka utan att bli sjuk o då blir man riktigt sjuk oxå.. mitt öra e fortfarande cp, ska ringa doktorn imorgon! hör typ inget o de brusar men ändå så tycker jag att allt hörs i högre nivåer och det gör bara ont! fy fan asså!! detta e inte okej.. jag kanske inte borde jobba me barn alls =/ börjar ångra ordentligt mitt val me att bli barnskötare! vafan jag klarar ju inte av att vara de =/ blir ju sjuk bara o jag e typ ingen människor person.. tycker synd om dessa barn som får mig som fröken! klarar inte av att prata me deras föräldrar, har aldrig egna åsikter och är sjuk typ hela tiden! fy fan säger jag bara.. tänk om jag kunde hålla mig frisk iaf lite =/ o maggan ringde nyss men jag va uppe och försökte äta middag och hon ringer inte tillbaka! va ska man göra åt de? =/ jag letade upp nr på nätet så jag vågar ju inte ringa tillbaka o jag vet inte ens om jag borde jobba efter varit sjuk i veckan o me örat =/ hum hum.. fan får se va som händer.. pengarna skulle behövas iaf =/
ligger efter i skolan och de va ju de jag hade tänkt att ta igen idag meeeen de orkar jag ju inte!
just nu suger de mesta! usch på allt.. =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: