dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

söndag söndag jävla skit..

Kategori: En del av mig

här sitter man ännu en söndag.. försöker plugga, fått in en uppgift av typ 120 st =/ sååå man känner sig så jävla värdelös som vanligt men imorgon e de måndag o man jobbar igen så får väl hoppas på att man mår lite bättre då iaf! som man ser på fotot så har jag lyckas bränt mig på ugnen, haha ser jätte jätte litet ut på fotot men de faktiskt lite större =P o de e typ lite bubbligt o brunt/rött haha jag e sååå duktig så jag får väl ett vackert ärr där sen haha.. får väl hitta på någon bra historia om va man gjorde haha.. o sen kanske ni ser mina snygga naglar oxå!! empii e fan fantastisk på att göra naglar =) älskar mina fina naglar.. hade vita förut men dessa e mkt snyggare o mera mig! hoppas på att hon köpt lite färg nästa gång annars blir de nog rosa glitter =/ de e fint men e de jag?
åååh om en vecka fyller jag år!! =) o på lördag blir de en otroligt roligt o spännande utgång  yeay.. jag längtar så grymt mkt till de!! måste fått in alla uppgifter tills dess bara!! o jag har fått fast arbete på tisdagar igen så nu kanske man börjar orka lite saker igen, e mkt piggare när jag jobbar än när jag bara ligger hemma o "pluggar" haha
annars så rullar väl livet på som de ska.. har börjat sms me en kille väldigt mkt.. får se vart de leder om de leder någonstans.. just nu tävlar han i boxning så han skulle höra av sig när han vann som han sa haha... han verkar iaf tänka på mig o han kysser jätte bra så jag hoppas nu på att han vill träffa mig igen.. hum hum.. kanske inte alls vill de utan bara vill ha någon o sms me.. =/ lovar att komma me nya uppgifter om de händer mera saker ;)
haha söndag söndag jävla skit.. fem dagar kvar till sprit!!! för man måste älska raketraili!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: