dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag vill..

Kategori: En del av mig

vill ha lördag nu!! så jävla taggad!! denna vecka kommer gå så sagt! o speciellt idag när man vaknade två timmar innan kl ringde! hur fan lyckas man?? =/ 
men iaf så ska 10st följa me på middagen men bokat för 12st såå de kan ju tänkas att de kommer flera med om någon skulle vilja de =) ska bli så jävla roligt me alla mina vänner! haha okej inte alla men alla dessa vänner iaf =) man kanske ska sova nu så man kommer upp till jobbet imorgon?!
vi hade inskolning idag så jag har tagit hand om barn själv både på förmiddagen o eftermiddagen = wiiie älskar när jag får ansvar känner mig så stor då haha!!! =) älskar mina barn oxå! Leon e ju min älskling o han e mitt dagisbarn när jag jobbar på skutt! längtar tills jag har min utbildning så jag kan söka jobb på en förskola o bli fastanställd o ha en egen avdelning! småbarn såklart eller jag trivs som fan på mellan oxå men dem barnen har jag iof oxå följt i ett år så de skulle ju va skumt om jag inte trivdes dära.. mina älsklingar!
nej nu vill jag ha lördag!!! o sen e jag lycklig för massa andra saker oxå men hatar skolan just nu =/ panik o ångest o stress o typ mår dåligt hela tiden!! =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: